Brief kapoenenweekend

Beste Kapoenenouders,

Om praktische redenen is het kapoenenweekend toch nog verplaats van datum (er was geen lokaal meer beschikbaar voor het weekend van 5 november). Hiervoor onze excuses!

Het weekend zal doorgaan van vrijdagavond 11 November om 19u tot zaterdagavond 12 november 17u. (!! Op zondag is er dan geen activiteit meer!!) Het weekend gaat door in ons eigen lokaal, dus de kapoenen mogen gebracht en opgehaald worden aan het lokaal.

Het weekend kost 5 euro per kapoen, dit mag cash meegebracht worden of overgeschreven worden op het rekeningnummer BE24 7330 2250 4838 (vergeet zeker de naam van je kapoen dan niet te vermelden).

Wat hebben de kapoenen nodig:

Slaapgerief

• Slaapzak
  • Veldbedje
  • Kussen
  • Knuffelbeestje (maximum 1)
  • Pyjama/Slaapkleed

Kledij

• Regenkledij
  • Lange broek
  • Extra trui
  • Proper ondergoed en sokken