Grijzewouterweekend 17/2 - 18/02

Allerliefste Grijzewouters,

Het leukste moment van het scoutsjaar is aangebroken voor jullie: jullie gaan op grijzewouterweekend! Dit is een exclusief weekend voor jullie, onze derdejaars wouters, waarop we allerlei leuke en speciale dingen doen. Bovendien wordt ook de wouterwet uitgereikt, spannend!

We vertrekken met z’n allen op vrijdag 17/02/2017 om 19u30 aan het station in Sint-Niklaas en komen terug op zaterdag 18/02/2017 om 22u, eveneens aan het station in Sint-Niklaas. De plaats van het weekend houden we nog even geheim (tip: 9000). Neem zeker ook jullie matje/veldbedje en slaapzak mee en aangepaste kledij aan het koude weer.

Om in te schrijven voor dit geweldige weekend moeten jullie 20 euro overschrijven op volgend rekeningnummer: BE13 7330 2250 493 èn ook aan mailtje sturen naar wouters@scoutskieldrecht.be met een bevestiging dat je meegaat.

We hebben er alvast super veel zin in om er een te gek grijzewouterweekend van te maken! We hopen dat jullie er allemaal kunnen bijzijn J

Een stevige linker,

Lukas, Kaat, Karen, Tommy en Yannick.

Afbeeldingsresultaat voor scouts grijze wolf logo