Over ons

Wij zijn scouts Sint-Michiel Kieldrecht en wij zetten ons al 30 jaar lang in om alle jongens en meisjes tussen 6 en 18 jaar  een onvergetelijke scoutscarrière te bezorgen.

We tellen meer dan 150 leden, en een geëngageerde leidingsploeg van 18. We zijn een gemengde scouts en iedereen tussen de 6 en 18 jaar is welkom bij ons.

Iedere zondag staan we paraat aan ons lokaal 'De Sjelter'  in Oud-Arenberg 88B, 9130 Kieldrecht. Onze precieze planning kan je vinden op het tabblad "wasdanou"

Maar scouts is zo veel meer dan activiteit van 14:00 tot 17:00. Doorheen het jaar gaan we twee keer op weekend, op kamp in de grote vakantie, spelen we samen met scoutsen uit de buurt en organiseren we verschillende evenementen. Zo organiseren we een kaas- & wijnavond, een kubbtoernooi, een zomerbar etc.

Op het tabblad 'Onze leidingsploeg' vind je per tak terug wie er leiding geeft.

Verdere informatie over onze werking vind je terug op andere tabbladen op deze site.

Wil jij ook graag deel uitmaken van onze scouts? Stuur dan een mailtje naar groepsleiding@scoutskieldrecht.be voor meer informatie of kom op zondag naar onze lokalen en spreek iemand van de leiding aan. Die zullen jullie met veel plezier verder helpen!

Een stevige linker,
tot op de activiteit!