Schaatsen in Wilrijk op zondag 11 februari!

Zondag 11 februari is het weer zo ver! We gaan met z’n allen schaatsen in Wilrijk!

We vragen enkele ouders om ons te voeren en te halen. Als je kan rijden, graag een mailtje sturen naar groepsleiding@scoutskieldrecht.be, zet er ook bij hoeveel personen je kan meenemen en of je heen of terug rijdt. Door de mailtjes hebben we dan een beter zicht of we genoeg auto's hebben.

We vertrekken om 13:00 uur aan ons scoutslokaal en vertrekken daar weer richting Kieldrecht om 16:15 uur. We zijn rond 17:00 terug aan het lokaal.

Vergeet zeker je handschoenen niet mee te nemen!

Aan alle kapoenen, wouters en jong-givers vragen we om €7 mee te nemen als je zelf geen schaatsen hebt. Voor givers en jin is dit €7,50. Als je al schaatsen hebt en deze dus meeneemt, moet je maar €4 meenemen.

Gelieve voor vertrek dit geld af te geven aan iemand van de leiding.

Tot dan, Jullie leiding!

Het adres: