Beste leden, ouders, sympathisanten

We zouden graag ons jaar in schoonheid afsluiten met een ultra gezellige zomerbar met spaghetti!

De Givers van scouts Sint-Michiel Kieldrecht presenteren u dit jaar weer onze heerlijke kaas- & wijnavond!

Beste leden, ouders, sympathisanten

Aan alle mooie liedjes komt een einde en zo ook aan dit schitterende scoutsjaar. We zouden graag ons jaar in schoonheid afsluiten met een ultra gezellige zomerbar!

Beste ouders en kapoenen,

Yes wij gaan op weekend! Dit jaar werd aan de kapoenenleiding van Scouts Kieldrecht gevraagd om de Olympische spelen te organiseren.

Beste ouders

Beste scoutsvrienden & sympathisanten,

Beste ouders,

Beste ouders en leden,