Uniformverkoop 14 okt

Beste leden en ouders,

Aanstaande zondag 14 oktober zal er om 17u na de activiteit een uniformverkoop plaatsvinden aan ons lokaal. Hier kunnen jullie hemden, rokken en broeken van de Hopper komen passen en bestellen. Hier is alvast een overzicht van de prijzen (Wij vragen om direct te betalen dus neem cash geld mee)

• Hemd kids: €35,00
  • Hemd volw: €38,00
  • Korte broek kids: €33,00
  • Korte broek volw: €40,00
  • Lange broek kids:  €40,00
  • Lange broek volw: €49,00
  • Rok kids: €33,00
  • Rok volw: €40,00

Naast de kleren van de Hopper die jullie enkel kunnen passen en bestellen, zijn onze eigen t-shirts , truien, dassen en kentekens nog te koop. (Deze zijn doorheen heel het jaar te koop, hier kan je altijd naar vragen bij de leiding.)

• Dassen: €8
  • T-Shirts scouts Kieldrecht: €12
  • Truien scouts Kieldrecht: €25

Als jullie liever zelf achteraf bestellen kan dit altijd online via de site van de hopper: https://www.hopper.be/winkel/webshop/kleding-uniform-scouts-en-gidsen-c-9_10/

Aansluitend zijn jullie ook allemaal welkom voor een hapje en een drankje op het giverterras!

Tot dan!

Groepsleiding scouts Kieldrecht