Wouterweekend 19 tot 21 okt

Beste wouters en ouders,

Binnenkort is het zo ver en trekken we er weer allemaal samen uit op weekend! Het thema is indianen, dus verkleden is de boodschap! Ons wouterweekend zal plaatsvinden in het weekend van vrijdag 19 oktober tot zondag 21 oktober. We spreken graag vrijdagavond met jullie af om 20u aan het lokaal van chiro Overmere Adres:  Molenstraat 1, 9290 Berlare. De wouters kunnen daar zondagmiddag om 12u weer opgehaald worden. (Door de lange afstand kunnen jullie misschien best met andere ouders afspreken om afwisselend te rijden).

Hoe schrijf je je in voor dit weekend?
Wel, dat doe je door een mailtje te sturen naar wouters@scoutskieldrecht.be met een bevestiging en vervolgens €25,00 te storten op BE13 7330 2250 4939 met de naam van de wouter erbij.

Wat moet er allemaal meegenomen worden?

- Kledij die past bij de weersomstandigheden (warme kledij bij lage temperaturen, regenkledij indien er regen voorspeld is, ...)
- Slaapzak
- matje of veldbedje
- sokken en ondergoed
- schoenen voor buiten
- eventueel schoenen voor binnen maar dit is niet verplicht
- pyjama
- toiletgerief (tandenborstel, tandpasta, ...)
- Eventueel verkleedkledij in het thema Indianen
- Keukenhanddoek MET NAAM IN (dit raden we bij alles aan)
- een super goed humeur natuurlijk!

Voor de rest zal alles wat we nodig hebben voorzien zijn :)

Hopelijk zullen jullie weer massaal aanwezig zijn!!

Groetjes,
De wouterleiding