Wouterweekend: Jungle Book!

Allerliefste Wouters,

Hier ver vandaan in een machtige jungle woont Mowgli, een kind opgevoed door de wolven. Samen met zijn vrienden Baloo de beer en Baghera de panter beleeft hij tal van avonturen. Door de hechte vriendschap tussen hen, zijn sterke instinct en zijn ongelofelijke snelheid probeert hij van de jungle een veilige en leuke plaats te maken. Maar hiervoor moet hij wel enkele vijanden zien uit te schakelen zoals Shere Khan de tijger…

Helpen jullie mee met Mowgli en z’n vrienden? Ja? Super! Om de strijd aan te gaan, trekken we er op uit naar de jungle van Moerbeke voor een weekend!

We verzamelen met z’n allen vrijdag 24/03/2017 om 19u30 aan het scoutslokaal in Moerbeke (adres: Moerhofstraat 16,9180 Moerbeke-Waas) en de wouters mogen weer afgehaald worden zondag 26/03/2017 om 12u.

Wat hebben jullie allemaal nodig om net als Mowgli te overleven in de jungle?

Slaapgerief

·        Slaapzak

·        Veldbedje

·        Kussen

·        Knuffelbeestje (maximum 1)

·        Pyjama/Slaapkleed

Kledij

·        Regenkledij

·        Lange broek

·        Extra trui

·        Proper ondergoed en sokken

·        Pantoffels

·        Toiletgerief

·        Zaklamp

·        Geneesmiddel

·        !! medische fiche (indien nog niet afgegeven)

·        Verkleedkleren in het thema ‘Jungle Book’

Om in te schrijven voor dit geweldige weekend moeten jullie 25 euro overschrijven op volgend rekeningnummer: BE13 7330 2250 4939 èn ook aan mailtje sturen naar wouters@scoutskieldrecht.be met een bevestiging dat je meegaat.

We hebben er alvast super veel zin in om er een te gek Jungle Book weekend van te maken! We hopen dat jullie er allemaal kunnen bijzijn!

Een stevige linker,

Lukas, Kaat, Karen, Tommy en Yannick