Inschrijvingen

Lid worden:
Word jij ons nieuwste lid?! Volg de stappen op het tabblad "lid worden" om je in te schrijven.
Lidgeld betalen is heel belangrijk voor de verzekering. Uw kind mag wettelijk 2 keer proberen bij scouts Kieldrecht, bij deze activiteiten is hij of zij officieel verzekerd, vanaf de derde keer zou het lidgeld betaald moeten worden.

Herinschrijven:
Reeds ingeschreven als scoutslid? Dan staat uw kind al geregistreerd in onze Groepsadministratie. Het enige wat dan nodig is om opnieuw in te schrijven is het bedrag van 45 euro over te maken naar de onze groepskas met vermelding van naam en tak van het kind dat u opnieuw inschrijft.
Rekeningnummer groepskas: BE 96 7376 1133 8705

Lidgeld:
Ons lidgeld bedraagt 45 euro. Hiervan betalen we 42,50 euro aan Scouts en Gidsen Vlaanderen, dit om uw kind te verzekeren. De overige 2,50 euro geven we aan vieruurtjes of aan andere leuke activiteiten.

Individuele steekkaart:
Ook vragen we om de individuele steekkaart online in te vullen. Meer info hierover vind je bij het tabblad "individuele steekkaart"

Alvast bedankt!
Tot op de activiteit!