Sifakkeltocht - wedstrijd om fakkels te winnen

Beste ouders en leden van scouts Kieldrecht,
Wij maken jullie graag nog eens warm voor onze fakkeltocht die doorgaat op zaterdag 15 februari! Kom gezellig met ons meewandelen op het warmste evenement van het jaar en blijf achteraf gerust plakken in onze gezellige winterbar.

Dit jaar zijn er ook fakkels te winnen! Het enige wat je hiervoor moet doen, is antwoorden op deze mail met de boodschap dat je meedoet aan de wedstrijd en de naam van je zoon/dochter in de scouts vermelden. Op zondag 2 februari worden de 3 gelukkige winnaars bekend gemaakt.

We zijn nog op zoek naar kaarsvet om onze fakkels te maken (stompjes van oude kaarsen, kaarsvet, kaarsen die niet meer gebruikt gaan worden,...). Kaarsen mogen iedere activiteit aan de leiding afgegeven worden. Alle hulp is welkom!

meer informatie over het evenement en het bestelformulier voor de fakkels vinden jullie hier: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdfwRoW2YHaSbVsLzBf8oHLrOBSCgjUcjhPihpLJA2hvb360w/viewform

Stevige linker en tot dan!

De jin&jinleiding